پورت کردن چندین بازی پلی استیشن به اندروید و آی او اس

سونی پنج بازی پلی استیشن را تا بهار 2018 به آی او اس و اندروید خواهد آورد

سونی 5

sony5

بر اساس گزارش جدیدی که وال استریت ژورنال دیروز منتشر کرد، بخش پلی استیشن سونی رسما از برنامه خود برای پورت کردن چندین بازی پلی استیشن به دو پلتفرم موبایلی اندروید و آی او اس تا پایان سه ماهه نخست سال 2018 خبر داده است.

شرکت فروارد ورکس (ForwardWorks) که سال جاری به عنوان بخش موبایلی سونی آغاز به کار کرده ادعا می‌کند که قصد دارد تا ماه مارس سال 2018 میلادی، پنج یا شش بازی پلی استیشن را به دو پلتفرم محبوب و پرطرفدار موبایلی بیاورد. هرچند که متاسفانه اطلاعات بیشتری نظیر نام این عنوان‌ها هنوز به بیرون درز نکرده است.

وال استریت ژورنال گزارش می‌دهد که بازی های موبایلی این روزها در ژاپن درآمد به مراتب بیشتری را در مقایسه با بازی های کنسولی عاید توسعه دهندگانشان می‌کند. با توجه به این که محبوبیت در حال انتقال است و اینکه سونی از موقعیت مهمی در صنعت بازی‌ها برخوردار است، این حس به شرکت ژاپنی سونی نیز القا شده تا خود را با این روند جدید همگام سازد.

در حال حاضر تنها بازار آسیا مقصد نهایی این پنج بازی پلی استیشن موبایلی است

گفته می‌شود که تمامی این بازی های موبایلی جدید در ابتدا و پیش از انتشار جهانی در خانه‌ی سونی یعنی کشور ژاپن در دسترس قرار خواهند گرفت. متاسفانه هیچ صحبتی در خصوص عرضه این بازی های موبایلی در سایر نقاط جهان به جز منطقه آسیا به میان نیامده است. اوایل سال جاری گزارش‌هایی منتشر شد که بر اساس آن، برای نخستین بار در ایالات متحده بازی موبایلی سودآوری بیشتری را نسبت به دو بخش بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی به ارمغان آورده است. به همین خاطر می‌توان گفت که سونی ترغیب شده تا بازی هایش را برای پلتفرم دو شرکت معتبر آمریکایی اپل و گوگل نیز ارائه کند.

?????????????????????????????????????????????????????

همانطور که گفته شد، هیچ نامی از این پنج بازی پلی استیشن قابل پورت به موبایل آورده نشده؛ اما ما حدس می‌زنیم که احتمالا نام بازی‌هایی همچون The Last Guardian، IQ: Intelligent Qube و Hot Shots Golf نیز جزو این پنج عنوان باشد.

در انتها باید اشاره کرد که دو کمپانی نینتندو و سونی به عنوان بزرگ‌ترین رقبای صنعت بازی سازی در حال حاضر از برنامه خود برای ارائه چند بازی بر روی پلتفرم آی او اس در آینده صحبت کرده‌اند. به عبارتی دیگر جنگ کلاسیک بین نینتندو و سونی به زودی بر روی پلتفرم موبایلی گسترش پیدا خواهد کرد. این خبر خوبی برای بازیکنان موبایلی خواهد بود؛ چرا که این رقابت بدون شک منجر به بالا رفتن جذابیت بازی ها چه از لحاظ کیفیت و چه از لحاظ ویژگی‌ها خواهد شد.

منبع:

http://dapoxetinetabs.com

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.