معرفی گوشی گلکسی A8 2016

گوشی گلکسی A8 2016 در کره جنوبی معرفی شد

سامسیونگ

گوشی‌ هوشمند گلکسی A8 مدل 2016 با بدنه‌ای فلزی و باتری با ظرفیت بالا در کره‌جنوبی معرفی شد

درحالیکه تنها حدود یک تا دو ماه تا معرفی گوشی‌های سری ۲۰۱۷ گلکسی A سامسونگ باقی مانده، مدل ۲۰۱۶ گلکسی A8 این کمپانی در کره‌ی جنوبی معرفی شد. باید اشاره کنیم که اکثر مشخصات عمومی این دستگاه در حد گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۵ است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا با مشخصات گلکسی A8 امسال آشنا شوید.

پس از مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ سامسونگ به وجود آمد، این شرکت در حال معرفی محصولات میان‌رده مختلفی است. البته گلکسی A8 امسال فقط یک محصول اندرویدی میان‌رده نیست و در طراحی آن از سبک نسل پیشین این دستگاه و نیز گوشی‌های سری گلکسی سی، بهره گرفته شده است. علاوه بر این، گوشی‌ مورد اشاره از نظر برخی مشخصات فنی شبیه به نوت ۵ و گلکسی اس ۶ است.

گوشی یاد شده از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره می‌برد و پردازنده‌ی آن اکسینوس ۷۴۲۰ است. این پردازنده‌ شامل ۸ هسته‌ی پردازشی بوده و در کنار آن ۳ گیگابایت حافظه‌ی رم نیز تعبیه شده و این در حالی است که مدل ۲۰۱۵ این گوشی از ۲ گیگابایت رم بهره می‌برد. Galaxy A8 2016 مجهز به یک باتری با ظرفیت ۳۳۰۰ میلی‌آمپرساعت شده که این یعنی باتری گوشی مورد بحث از باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپری گلکسی نوت ۵ هم بزرگ‌تر است.

گوشی‌هوشمند گلکسی A8 مدل ۲۰۱۶ همچنین از نظر قدرت عکاسی، پرچمداران ۲۰۱۵ را نیز پشت سر می‌گذارد. این محصول مجهز به یک دوربین پشتی ۱۶ مگاپیکسلی بوده و دوربین جلویی آن نیز ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. گوشی یاد شده از قابلیت Always On نیز بهره می‌برد و نمایشگر آن دارای وضوح فول اچ‌دی است. دستگاه یاد شده ضخامتی ۷.۲ میلی‌متری داشته و وزن آن نیز ۱۸۲ گرم است.

????????????????????????

سیستم‌عامل پیش‌فرض گلکسی A8 امسال اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو بوده و بدنه‌ی آن نیز تماما فلزی است. این گوشی از سیستم‌پرداخت سامسونگ‌پی نیز پشتیبانی کرده و سنسور اثرانگشت با دکمه‌ی هوم آن یکپارچه شده است. بنا به اعلام گزارش‌ها، قیمت این محصول در کره‌ی جنوبی ۵۰۰ دلار اعلام شده است.

منبع:

http://dapoxetinetabs.com

 

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.