گوشی جدید آیفون 6

در حال نزدیک شدن به ۱۸ شهریور برابر با ۹ سپتامبر و رونمایی رسمی از آیفون بعدی اپل هستیم. هر چه که به این تاریخ نزدیک‌تر می‌شویم شدت شایعات و گمانه‌زنی‌ها و همچنین عکس‌های مختلف درباره این آیفون بیشتر می‌شود. امروز تصاویری جدید از آیفون 6 اپل در اختیار داریم،

تا کنون تصاویر مختلفی که از این دستگاه منتشر شده در یک سبک بوده‌اند و یک ظاهر مشابه را به تصویر کشیده‌اند که البته کیفیت‌ها و زوایای مختلفی داشته‌اند. تصاویر جدید را می‌توان با کیفیت‌ ترین و واضح‌ترین تصویر‌ها از آیفون 6 دانست.

همچنان احتمال تقلبی بودن این تصاویر و گوشی‌ها وجود دارد و شاید به طور کلی ورق برگردد و اپل در کنفرانس خود گوشی با طراحی متفاوت را به همه نشان دهد، اما چنین احتمالی اکنون دیگر بسیار ضعیف به نظر می‌رسد. هنوز خیلی‌ها هستند که مدعی‌اند این تصاویر نیز یکی دیگر از دسته تصاویر تقلبی گوشی آیفون 6 اپل است. برای مثال دلایلی که برای تقلبی بودن همین تصاویری که در مطلب مشاهده می‌کنید مطرح شده است نیز بدین قرار است: شکل آیکون اپلیکیشن تقویم iOS به نظر تقلبی می‌رسد، جنس بدنه گوشی بسیار پلاستیک‌ مانند است، قرارگیری لنز دوربین در پشت دستگاه عجیب است و دوربین نیز تنها یک فلش LED دارد.

منبعی که این تصاویر را منتشر کرده، فقط به لو دادن عکس‌های آیفون بعدی بسنده نکرده و حتی مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه را هم گفته: صفحه نمایش 4.7 اینچ با رزولوشن 960 در 1704 پیکسل، 2 گیگابایت حافظه رم، پردازنده دو هسته‌ای 64 بیتی اپل A8 تنظیم شده بر فرکانس 2 گیگاهرتز، دوربین 8 مگاپیکسلی با توانای ضبط ویدیو‌هایی با رزولوشن  1080p.

سیل شایعات و تصاویر درباره این دستگاه تا زمان رونمایی از تب و تاب نخواهد افتاد، پس باور کردن هر کدام از این تصاویر و شایعات بستگی به خود شما دارد. همچنین گمانه زنی‌های مختلف تاریخ رونمایی آیفون 6 را برابر با ۱۸ شهریور ماه اعلام کرده‌اند.

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.