پروژکتور قابل حمل

معرفی ال‌جی پروژکتور قابل حمل توسط Bluetooth MiniBeam

ال‌جیپروژکتور چندکاره بلوتوث MiniBeam مدل PW700 را از ماه آینده وارد بازار اروپا می‌کند. این محصول قابل حمل می‌تواند تصاویر واضح و زنده‌ای را بر روی هر سطح صافی منعکس کرده و با استفاده از قابلیت بلوتوث می‌تواند صدا را به صورت بی‌سیم در هر سیستم صوتی سازگار، مانند هدفون و سیستم سینمای خانگی، پخش کند.

پروژکتور کوچک مینی بیم با ابعاد ۱۱۷ در ۱۷۲ میلی‌متر و وزن ۵۸۰ گرم که وزن آن کمتر از یک بطری آب است حداقل فضا را اشغال می‌کند. پروژکتورPW700 با روشنایی ۷۰۰ آنسی-لومن، نسبت کنتراست ۱۰۰ هزار به یک (100000:1) و رزولوشن ۸۰۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، می‌تواند دیوار اتاق نشیمن، سقف اتاق خواب، درب گاراژ یا قسمتی از یک ساختمان را به یک تجربه سینمایی تبدیل کند. قابلیت‌های اشتراک‌گذاری صفحه مانند WiDi ،Miracast و HDMI دسترسی به محتوای ذخیره‌شده در لپ‎تاپ، تلفن هوشمند و سایر گجت‌ها را راحت‌تر می‌کند.

به گفته مدیر بخش سرگرمی‌های خانگی ال‌جی:

پروژکتور ال‌جی Bluetooth MiniBeam یک سینمای شخصی است که شما می‌توانید با خودتان همه جا ببرید. چه در حال پخش یک فیلم در منزل و چه مشغول تماشای موزیک ویدئو از گوشی هوشمند خود در بیرون از منزل باشید، ال‌جی Bluetooth MiniBeam تجربه مشاهده چندبعدی بی‌نظیری را برای شما فراهم می‌کند.

ال‌جی PW700، از اول سپتامبر، در بازارهای اصلی اروپا و سپس، در ماه اکتبر، در کشورهای آسیایی و خاورمیانه در دسترس خواهد بود. Bluetooth MiniBeam ال‌جی از ۵ تا ۱۰ سپتامبر (از ۱۳ تا ۱۷ شهریور) در IFA 2014 به نمایش گذاشته خواهد شد.

 

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.