هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

تماشا کنید: جعبه گشایی هدست واقعیت مجازی پلی استیشن

 

ما به خود هدست، جعبه پردازش‎کننده، هدفون استریو سیمی و تمامی کابل‎هایی که برای شروع نیاز دارید، نگاه خواهیم کرد. با توجه به اعلام قبلی، یک دیسک دمو از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن که شامل 18 عنوان بازی اما بصورت موقت است نیز در این بسته قرار دارد.

یک نکته مهم درباره هدست واقعیت مجازی پلی استیشن این است که این دستگاه به دوربین پلی استیشن نیاز دارد، که در این بسته قرار ندارد. همچنین به یک کنسول پلی استیشن برای کارکردن با هدست نیاز دارید!

سونی همچنین یک بسته 500 دلاری را پیشنهاد می‎دهد که با تمام ملحقات ضروری عرضه می‎شود، به همراه یک دوربین پلی استیشن، کنترلرهای Move و مجموعه 5 بازی دنیای واقیعت مجازی پلی استیشن.

هدست

پیش فروش‎های هدست واقعیت مجازی پلی استیشن در فروشگاه‎های فروشندگان زیادی به فروش می‎رود، اما شما می‎توانید این دستگاه را از 13 اکتبر یعنی 22 مهر در فروشگاه‏های آنلاین و یا فروشگاه‎های معمول خریداری کنید. سونی همچنین اعلام کرده است که، شاید کمبود تعداد در هنگام عرضه وجود داشته باشد.

????????????????????????????

در اخبار دیگر مربوط به هدست واقعیت مجازی، یک بازی جدید معرفی شده که در آن می‎توانید در فضایی مجازی به انجام بازی‎های چند نفره بپردازید. منتظر اخبار بیشتری درباره این محصول باشید

منبع:

http://dapoxetinetabs.com/

 

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.