تصاویر محیط ویندوز ۹

آخرین خبرها از ویندوز ۹

تصاویری منتسب به محیط ویندوز ۹ منتشر شد

مایکروسافت پیش از این نیز تصاویری را از نگرش خود درباره‌ی منوی استارت در ویندوز منتشر ساخته است، اما افشای تصاویری منتسب به محیط‌کاربری ویندوز 9 نشان از تغییرات گسترده در نسخه‌ی آتی ویندوز مایکروسافت دارد.

همانطور که گفتیم، دو تصویر از محیط کاربری ویندوز مایکروسافت با اسم Threshold منتشر شده که نشان از تغییرات در منوی استارت سیستم‌عامل پی‌سی خود دارد. مایکروسافت در حال حاضر توسعه‌ی محصولات مختلفی را به‌عنوان بخشی از پروژه‌ی Threshold در دست دارد که یکی از این پروژه‌ها با نام ویندوز 9 سال آتی میلادی روانه‌ی بازار خواهد شد. در حال حاضر، ردموندی‌ها نسخه‌ی در حال توسعه‌ی ویندوز را با نام ویندوز 8.1 پرو نام‌گذاری کرده‌اند که با پایان یافتن مراحل توسعه و آزمایش و تست این نسخه، نام اصلی آن جایگزین خواهد شد.

تصاویر گویای عدم تغییرات گسترده در منوی استارت در مقایسه با تصویری است که در جریان کنفرانس بیلد مایکروسافت پیش روی علاقمندان قرار گرفت. همانگونه که در تصویر مورد نظر ملاحظه می‌کنید، می‌توان اپلیکیشن‌های محیط مترو را نیز در قالب این منو مشاهده کرد که در کنار نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های سنتی ویندوز قرار گرفته‌اند. می‌توان چنین استنباط کرد که منوی استارت ویندوز ۹ قادر است تا در تمامی صفحه‌ گسترده شده و همچون منوی استارت در ویندوز 8 عمل کند. تصویر دوم نشان از توسعه‌ی سیستمی برای اجرای اپلیکیشن‌های مترو در محیط دسکتاپ ویندوز دارد. شاید بتوان این قسمت از تغییرات را بزرگ‌ترین تغییر ممکن در ویندوز 9 خواند که در جهت آشتی هر چه بیشتر ماوس و کاربرد با اپلیکیشن‌های تحت رابط متروی ویندوز است.

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی جدید ویندوز را در اوایل سال 2015 میلادی روانه‌ی بازار نماید که با تغییراتی در سیستم‌عامل ایکس‌باکس‌وان و ادغام ویندوز RT و ویندوزفون این کمپانی همراه خواهد شد. ادغام ویندوز RT و ویندوزفون در جهت کنارگذاشتن محیط دسکتاپ و مهاجرت به سمت اپلیکیشن‌های مترو است.

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.