تخت خواب مسافرتی

ابزار سفر: تخت خواب مسافرتی

 

در این مطلب از ابزار سفر درباره تخت‌خواب مسافرتی می‌خوانید که به خاطر چهارچوب آلومینیومی سبکی که دارد از شما در مقابل زمین سرد و نمناک و البته از حشرات موذی محافظت می‌کند. با کجارو همراه باشید.

چه کسی می‌گوید که برای داشتن خوابی راحت در هوای مطبوع تابستانی در دل طبیعت، حتما باید یک چادر مسافرتی داشته باشید؟ گاهی با داشتن تنها یک تخت تاشو مسافرتی همه‌ چیز روبه‌راه می‌شود. البته، چه بهتر که آن تخت مسافرتی چهارچوبی آلومینیومی و سبک، پوشش نایلونی ضخیم و در و پنجره‌ای مجهز به توری پشه‌گیر داشته باشد.

تخت-خواب-مسافرتی

تخت مسافرتی کمپ رایت (Kamp-Rite) بهترین سرپناه برای شما در یک آخر هفته ماجراجویانه خواهد بود. این تخت فضای کافی برای دو نفر دارد، یعنی شما و همراه خوش‌شانستان به لطف چهارچوب ۲۸ سانتی‌متری این تخت خواب، به اندازه‌ای از زمین فاصله خواهید داشت که به دور از حشرات موذی، سنگ‌های تیز و سطح نمناک و سرد زمین شبی آرام و لذت‌بخش در هوای مطبوع طبیعت داشته باشید. این تخت‌خواب به گونه‌ای طراحی شده که به‌آسانی باز و بسته شود و حتی بتوان از آن به عنوان صندلی استفاده کرد.

تخت-خواب-مسافرتی

کمپ رایت مجهز به یک پوشش پشم شیشه، زیپ ضدزنگ‌، جیب‌های داخلی و چندین قلاب و گیره با کیفیت است. همچنین، این تخت‌خواب توانایی تحمل وزنی معادل ۲۲۶ کیلوگرم دارد. قیمت این محصول ۶۵۰ هزار تومان (۲۱۰ دلار) است و می‌توانید آن را از سایت آمازون خریداری کنید.

منبع:

http://dapoxetinetabs.com

شرمنده ، بخش پاسخ ها بسته است.